lauantai 24. toukokuuta 2014

Cossi valmistuu pikku hiljaa...

Eilen ja tänään luvassa oli fimo-massalla muotoilua. Sattui sopivasti että eilen perjantaina oli vapaapäivä tosin se meni cossin teossa sillä tän pitäisi olla valmis mieluiten jo sunnuntaina joten hieman kiire. Suurin piirtein 3/5 valmista tämän mun pääcossin kohdalla. :D Eilen tuli testailtua jo meikkiä ja hyvin toimi (tai ei sittenkään, veden kestävät ois ihan kivat tai parempi pohjustus). Ekaa kertaa ikinä värjäsin kulmakarvat siis tällä ihanalla liimapuikko+akryylimaali menetelmällä. Pysyi hyvin eikä lähteny pois kun vasta pesemällä.

Seuraavalla viikolla pitäisi lähteä Jyväskylään, koska alkaa kesäloma! Mulla sattuu myös olemaan synttärit. :D Eli mun pitäisi myös keretä pakkaamaan kaiken maailman tavarat joita saatan tarvita ja siivota ynms. vaikka se cossin tekeminen kuulostaa kivemmalta. Pitäisi saada aikaiseksi sekin että tekisin nyt tänä vuonna sellaiset cosplay repair kit:in, kun viime vuonna ei ollut edes meikkejä laukussa saati neulaa ja lankaa ja tietenkin joku menee hajoamaan päivän aikana, joten jos mä nyt ryhditäytysin ja tekisin sen. Suosittelen kaikille. Voin laittaa kuvaa kunhan saan kaiken kasattua että mitä mä itse sisällytän siihen. :)

Seuraavaksi kuvia; vanhin on järkkärillä otettu ja loput puhelimen huippu kameralla. :D Ensin tää viime vuoden puolelta oleva kuva jota tarkoituksella muokkasin hieman kun se sattuu olemaan yllätysprojektista. ;D

Tästä ei hirveästi selviä mitään. :D Järkyttynyt peruukkipää on aika kiva. :)
Sitten mitä mä olen säätänyt viimeset pari päivää ja menettäny järkeni, mutta saanut jotain aikaiseksi silti...




 

Seuraava postaus tulee varmaankin sitten kun saan tämän cossin valmiiksi eli toivottavasti pian. :D

Unohdin yöllä laittaa vielä omasta mielestäni parhaan soundtrackin siihen tarkoitukseen kun coni alkaa olemaan nurkan takana ja cossi pitäisi saada valmiiksi. :D Viime vuonna tuli kuunneltua tätä se vika viikko kyllä aika paljon ja tänä vuonna sama, koska tää on aika tsemppaavaa:



~ Laura / Floria Hylia

1 kommentti: